Over Peter….

En dan stel ik jullie graag nog een prachtige paradijsvogel voor ,

 Peter Gulpers .
Hij is geboren te Heerlen op 10 maart 1965 .

Peter voelt als een hele ouwe ziel /een oude Sjamaan zoals ik hem zelf zie en noem .

Ik wil hem, mijn echtgenoot en allerbeste vriend en geliefde,

 

 

 

 

 

 

mijn aller gouwekes

( zoals ik hem noem )  Peter Gulpers

via zijn eigen brief aan jullie voorstellen …..

Geheel eigentijds is zijn manier van healen

en ………lees maar zelf verder…….

Ik zal me even voorstellen mijn naam is Peter Gulpers

en ik ben een autist en dyslectisch

dankzei mijn {beperkingen} heb ik een prachtige binnenwereld.

Op een moment toen ik 33 jaar was

kwam er een omkeer in mijn leven,

mijn vader pleegde zelfmoord en het verlies van onze zaak ,

het verlies van mijn Woning en ook mijn toenmalige vriendin

alles moest ik loslaten.

Op dat moment begon mijn hart te spreken

en voelde welke weg en welke keuzes ik moest nemen

en kreeg hier hierdoor iets moois aangereikt door middel van sjamanisme.

Achteraf ben ik ieder en alles dankbaar

dat ik dit moest doorstaan,

want het heeft mij inzichten gegeven over mezelf,

wel realiseerde ik dat in mijn kinderschoenen stond

in mijn ontdekkingstocht door de diepe dalen en

hoge toppen van mijn nieuwe leven.

Ik kreeg prachtige inzichten en wonderen aangeboden

ook mede door studies die ik ben gaan volgen

bij de Ignoramus Academie in België.

Ik kreeg daar de middelen aangereikt en wist trouw te blijven aan mijn unieke eigenheid ,

waarbij ik via een droom een leven van een ander zie

en achteraf een beeld aangereikt krijg wat ik dan moet schilderen,

en ik hoefde niets te weten over de ander alleen een JA woord had ik nodig.

Ook ontmoete ik Jezus in 2008

in mijn droom en hij bracht me het Christusbewustzijn

waardoor ik ben gaan magnetiseren.

Dit gaat als de ander ervoor openstaat

zodat het binnen kan komen

en stromen voor de eigen genezende kracht.

Sinds 2013 weet ik dat ik 2 zielen heb ,

dit ben ik aan de weet gekomen via mijn Zus

die zich zorgen maakte over mijn keuzes.

Ze ging naar haar vriendin

die via haar gids Holib

een brief voor mij gechanneld kreeg.

Dit is zijn boodschap uit de brief;

Peter is een niizh manidowaag in de taal der indianen.

Zijn lichaam is het huis voor twee zielen,

die uit 1 ziel ontstaan zijn.

Je tweelingziel ontmoeten is alleen voor uitverkorene ,

die uit de dimensies van hogere frequenties komen

en die zorgen voor opstijging en transformatie van de aarde

en universele wijsheden benutten.

Peter is zijn tweelingziel al in

een vroeger leven tegengekomen , hoe mooi is dat?

Na hun overgang in de zone van transformatie,

na het overgaan het besluit genomen,

nog niet als eenheid te versmelten maar

eerst nog eenmaal samen in een mens te incarneren.

Hun leeropgave was nog niet afgesloten

en de wens naar uitgebreider bewustzijn heeft ze daartoe aangezet.

Het is een bijzondere eer om zo te mogen incarneren

en het is alleen voor vergevorderde zielen toegestaan.

Het heeft ook voor ongemak gezorgd want

het kon soms behoorlijk verwarrend zijn

wie er sprak door mij heen.

De zin en het doel is de bond van de heilige vereniging

in het menselijke lichaam te vervolbrengen.

De alchemistische bruiloft zorgt voor een bundeling van kracht

naar het licht gericht ,

dit heeft plaatsgevonden in 2017,

dit houdt nu in dat mijn 2 zielen weer 1 zijn.

Ben ik er happier van geworden? JA!!!

Dus voor iedereen die zich geroepen voelt om

voor een heling of een schilderij of een reading,

ben ik vanaf vrijdag middag 14 uur thuis in Jabeek aanwezig

Nanja zegt; Alleen al zijn aanwezigheid doet iets met je 
Zie hier enkele schilderijen , stem je af en voel de energie ervan