En dan stel ik jullie graag nog een prachtige paradijsvogel voor ,
Peter Gulpers .
Hij is geboren te Heerlen op 10 maart 1965 .
Peter voelt als een hele ouwe ziel /een oude Sjamaan zoals ik hem zelf zie en noem .
Ik wil hem, mijn echtgenoot en allerbeste vriend en geliefde,


mijn aller gouwekes
( zoals ik hem noem ) Peter Gulpers
via zijn eigen brief aan jullie voorstellen …..
Geheel eigentijds is zijn manier van healen
en ………lees maar zelf verder…….
Ik zal me even voorstellen mijn naam is Peter Gulpers
en ik ben een autist en dyslectisch
dankzei mijn {beperkingen} heb ik een prachtige binnenwereld.
Op een moment toen ik 33 jaar was
kwam er een omkeer in mijn leven,
mijn vader pleegde zelfmoord en het verlies van onze zaak ,
het verlies van mijn Woning en ook mijn toenmalige vriendin
alles moest ik loslaten.
Op dat moment begon mijn hart te spreken
en voelde welke weg en welke keuzes ik moest nemen
en kreeg hier hierdoor iets moois aangereikt door middel van sjamanisme.
Achteraf ben ik ieder en alles dankbaar
dat ik dit moest doorstaan,
want het heeft mij inzichten gegeven over mezelf,
wel realiseerde ik dat in mijn kinderschoenen stond
in mijn ontdekkingstocht door de diepe dalen en
hoge toppen van mijn nieuwe leven.
Ik kreeg prachtige inzichten en wonderen aangeboden
ook mede door studies die ik ben gaan volgen
bij de Ignoramus Academie in België.
Ik kreeg daar de middelen aangereikt en wist trouw te blijven aan mijn unieke eigenheid ,
waarbij ik via een droom een leven van een ander zie
en achteraf een beeld aangereikt krijg wat ik dan moet schilderen,
en ik hoefde niets te weten over de ander alleen een JA woord had ik nodig.
Ook ontmoete ik Jezus in 2008
in mijn droom en hij bracht me het Christusbewustzijn
waardoor ik ben gaan magnetiseren.
Dit gaat als de ander ervoor openstaat
zodat het binnen kan komen
en stromen voor de eigen genezende kracht.
Sinds 2013 weet ik dat ik 2 zielen heb ,
dit ben ik aan de weet gekomen via mijn Zus
die zich zorgen maakte over mijn keuzes.
Ze ging naar haar vriendin
die via haar gids Holib
een brief voor mij gechanneld kreeg.
Dit is zijn boodschap uit de brief;
Peter is een niizh manidowaag in de taal der indianen.
Zijn lichaam is het huis voor twee zielen,
die uit 1 ziel ontstaan zijn.
Je tweelingziel ontmoeten is alleen voor uitverkorene ,
die uit de dimensies van hogere frequenties komen
en die zorgen voor opstijging en transformatie van de aarde
en universele wijsheden benutten.
Peter is zijn tweelingziel al in
een vroeger leven tegengekomen , hoe mooi is dat?
Na hun overgang in de zone van transformatie,
na het overgaan het besluit genomen,
nog niet als eenheid te versmelten maar
eerst nog eenmaal samen in een mens te incarneren.
Hun leeropgave was nog niet afgesloten
en de wens naar uitgebreider bewustzijn heeft ze daartoe aangezet.
Het is een bijzondere eer om zo te mogen incarneren
en het is alleen voor vergevorderde zielen toegestaan.
Het heeft ook voor ongemak gezorgd want
het kon soms behoorlijk verwarrend zijn
wie er sprak door mij heen.
De zin en het doel is de bond van de heilige vereniging
in het menselijke lichaam te vervolbrengen.
De alchemistische bruiloft zorgt voor een bundeling van kracht
naar het licht gericht ,
dit heeft plaatsgevonden in 2017,
dit houdt nu in dat mijn 2 zielen weer 1 zijn.
Ben ik er happier van geworden? JA!!!
Dus voor iedereen die zich geroepen voelt om
voor een heling of een schilderij of een reading,
ben ik vanaf vrijdag middag 14 uur thuis in Jabeek aanwezig
Nanja zegt; Alleen al zijn aanwezigheid doet iets met je
Zie hier enkele schilderijen , stem je af en voel de energie ervan




